Glosoria
 Gör glosläxan roligare sedan 1996
 

Servicesidorna för Glosoria 2k1

Välkommen till informations- och hjälpsidorna för Glosoria Online Education 2k1!

På dessa sidor kommer Du att hitta den senaste informationen för vår tjänst 2k1. Vi publicerar all den information som Du kan ha nytta av; hjälp om hur tjänsterna fungerar, serviceinformation, driftstopp, buggar eller annan information som vi tror att Du kan ha nytta av. Gör det till en vana att regelbundet kontrollera denna sida efter ny information som berör Dig och hur Du använder våra tjänster!


Hjälp för Glosoria Online Education 2k1 (visa all hjälp igen)

För nya användare: Steg-för-steg Guide

Steg 1: Aktivera eller skapa ett Set!

Det första steget som Du som användare av Glosoria 2k1 måste göra är att välja vilket set Du vill arbeta med. Det kan Du göra på två olika sätt. 
Antingen aktiverar Du ett set som redan finns eller så skapar Du ett nytt set.

Steg 2: Lägga in Glosor!
Om Du inte redan har gjort det tidigare måste Du i det andra steget lägga in de glosor Du vill göra förhör på! Normalt sett kan Du inte spara mer än 100 glosor samtidigt. 

Steg 3: Göra ett förhör!
När Du har lagt in Dina glosor, eller redan har glosor inlagda sedan tidigare, kan Du börja göra ett förhör! Om Du vill kan Du anpassa inställningarna för Dina förhör så att de passar Dina behov bättre!


Support via E-post
Om Du inte hittar svaren på Dina frågor i dessa supportsidor kan Du skicka ett e-post till oss. Glöm inte att tala om 1) Vad Du får för felmeddelande, 2) Vad Du gör för att felet skall uppstå och 3) En allmän beskrivning av problematiken (om felet uppstår varje gång eller slumpvis osv.). Du får även gärna skicka ett supportmail med allmänna frågor eller kanske bidra med konstruktiv kritik och beröm som leder till att vårt arbete kan utvecklas och förbättras!

Vår supportadress är support@glosoria.nu!


Till Center


© 1996-2015 Henrik Hedlund, Jan Källström.
Användarvillkor. Cookies.